Yritys
Asiakastuki



Asiakastuki
Tiedotteet

Sähköposti- ja kotisivutila

Klikkaa tästä päästäksesi sähköposti- ja kotisivutilaohjesivuille.

Liittymäkohtaiset ohjeet

Klikkaa tästä ladataksesi liittymäkohtaiset ohjeet.

Palvelimien tiedot

Saapuva sähköposti:
  (POP3, portti: 110)pop.fonet.fi
  (IMAP, portti: 143)imap.fonet.fi
Lähtevä sähköposti (portti: 25): smtp.fonet.fi
Webmail:webmail.fonet.fi
Nimipalvelin 1:94.101.0.1
Nimipalvelin 2:94.101.0.2

Palvelupiste

Puhelin
07575 70400
Aukioloaika: arkisin klo 8:00 - 16:00

Sähköposti
fi.palvelupiste@telecity.com

5.9.2014
Palvelupisteemme palvelee jatkossa arkisin klo 8:00 - 16:00.

13.2.2014
Maksullinen helpdesk-tukinumeromme 0600 411 270 poistuu käytöstä 28.2.2014.

18.10.2013
Suoritamme hätäpäivityksenä sähköpostijärjestelmän siirron uudelle palvelinalustalle perjantaina 18.10.2013 alkaen klo 16. Uusi palvelinalusta on nykyistä tehokkaampi ja toimintavarmempi.

Palvelinalustan siiron aikana sähköpostipalvelu ei ole käytettävissä. Pahoittelemme siirrosta aiheutuvaa haittaa.

Palvelinalustasiirron arvioitu kesto on noin 5-6 tuntia.

26.4.2013
Päivitys 29.4: palvelut on siirretty uudelle palvelinalustalle ja ongelmatilanne saatu korjattua.
Webmail.fonet.fi ja kotisivut.fonet.fi -palveluissa esiintynyt ongelmatilanne uusiutui ja ongelmaa korjataan parhaillaan. Pahoittelemme vikatilanteesta aiheutuvaa haittaa.

24.4.2013
Päivitys klo 18:10: Ongelma korjatttu ja palvelu taas toiminnassa.
Webmail.fonet.fi ja kotisivut.fonet.fi -palveluissa on vikatilanne, jota korjataan parhaillaan. Pahoittelemme vikatilanteesta aiheutuvaa haittaa.